מונולוג מנכ"ל קורנגה בנושא יחסים הדדיים עם הלקוחות
לפני שנים רבות כאשר התחלתי את דרכי בעולם העסקים הבטחתי כי אשאר מחויך ואעשה עסקים רק עם אנשים טובים. כמובן שהתבדיתי מהר מאד שכן העולם מלא מכל הסוגים, הצבעים והמינים. לא כולם רוצים לחייך אליך וחלקם אף סבורים כי ספק הוא בעצם האויב שלך..או לפחות מישהו שאתה חייב לבדוק כל הזמן. אני מבין שתחושת הרדיפה או החוסר אמינות הזו מגיעה מניסיון כאוב בעסקים ובחיים בכלל אך חבל שתחושה זו מאפילה על הגיון בריא וראייה רחבה. לכן פגישות עם לקוחות חדשים אינה תמיד פגישה כייפית כפי שהייתי רוצה שתהיה. אבל על הפגישה הבאה אני חייב לספר לכם.
מחסן תלבושות וותיק בתל אביב העובד עם כל הערוצי טלוויזיה הגדולים, חברות ההפקה הגדולות ביותר ומספר למעשה תלבושות/תחפושות איכותיות לסדרות טלוויזיה כגון ארץ נהדרת וכו'. מזה עשרות שנים בית העסק הקסום הזה מתנהל בצניעות רבה, בשקט, תוך עמידה בדרישות מחמירות של עולם הבידור ומעולם לא קרה שלא עמדו בצפיות.
מעולם גם לא הייתה להם פעילות אינטרנט מוסדרת ולכן האתגר כאן הוא כפול ומכופל, פעם אחת במציאת עסק שבשנת 2017 עדיין לא נכנס לתחום הדיגיטל ופעם שניה זה הקמת השיווק הדיגיטלי הרחב עבור עסק כזה.
נהנתי מכל רגע בפגישה, מדובר באנשים מקסימים ואיכותיים, כאלו שאני רוצה לאמץ לבין לקוחותינו כל יום מחדש ולשכפל אותם אם היה ניתן.
אז רציתי להגיד לכם תודה..על פגישה נעימה, על יחסי אנוש טובים ועל החיוך גם כאשר חותמים עסקה.