מיתוג עסקי באינטרנט
תוכן עניינים האם התוצאות המוצגות חיוביות או שליליות? מאיזו תקופה בחייך והאם הן מייצגות נאמנה
דף הבית >> ניהול מוניטין
ניהול מוניטין או באנגלית Reputation management (RM), הינו מינוח רחב מאד ובעל פרשנויות רבות ומגוונות, שכן השימוש בניהול מוניטין הינו רחב מאד ומכיל מנעד רחב מאד של קהלים. החל מהאדם הפרטי המבקש להפוך את עצמו לאושיית רשת, חברות מכל גווני התעשייה והתחומים, פוליטיקאים, אנשי עסקים – הרשימה ארוכה מאד.
למעשה ניהול מוניטין מאפשר לשלוט בתוכן העולה בחיפוש ברשת, בין אם בגוגל או ברשתות חברתיות ובין אם בחיפוש "לייט" או חיפוש "עמוק" לעמודים אחוריים.
הכוונה הינה, תמיד להציף תוכן איכותי אודות הלקוח או/ו החברה בבעלותו. תהליך זה גם מוגדר בשמות נוספים כגון: דחיקת אזכורים שליליים, ניהול משבר ברשת, בניית תדמית עסק, יצירת מיתוג עסקי וכו'.
ניהול מוניטין יכול להיות לשני הכיוונים – לנקות אזכורים שליליים (למעשה לדחוק לעמודים אחוריים על מנת שלא יופיעו בעמוד הראשון בגוגל) או לייצר מוניטין "חדש" אודות פרסונה כלשהי המבקשת להפוך לאושיית רשת מוכרת וידועה.
רבים מהמפורסמים שאתם מכירים מהרשת ביצעו או מבצעים ניהול מוניטין באינטרנט, לרוב על מנת להעלים את ההיסטוריה הלא מחמיאה מעברם. לאו דווקא בהיבט הפלילי חלילה אלא אף ברמת תמונות שהם לא אוהבים וכו'. זו כמובן המשימה הקלה ביותר בניהול מוניטין שכן רוב המקרים הנדרשים לכך הם אתגרים מורכבים הדורשים פיצוח שכלתני אשר יחזיק מים.
גם בניהול מוניטין חשוב להבין שיש התמחויות שונות אשר אינן דומות האחת לשנייה, וגם הפעולות הנדרשות בין המקרים אינן זהות בעליל.
לדוגמא, לבנות מוניטין חיובי לאושיית רשת זו משימה המצריכה עבודת וידיאו, תמונות ותוכן צבעוני יותר מאשר לנהל משבר מוניטין עבור חברה שמוצר שלה גרם נזק או בעלי תפקידים מתוך החברה גרמו נזק למוניטין שלה עקב התנהלות לקויה. איך אומרים.. מספיק תפוח אחד רקוב כדי שכל הארגז יתקלקל, או יותר נכון שהשם של החברה יתלכלך.
אנו בקורנגה מאמינים כי לכל אחד מגיע הזדמנות שניה, הרי כולנו בני אדם ועושים טעויות. המומחיות שלנו בתחום הינה עבור תאגידים, חברות ואנשי עסקים בתחומים מגוונים מאד, כאשר כל מקרה נבחן לגופו. אז אם אתם:
ניהול מוניטין אידיאלי, מתבצע באמצעות 3 פעולות מרכזיות:
לא! תדאגו לתדמיתו של העסק/ארגון/עמותה שלכם, גם בימים רגילים ולא רק ב"שחורים" שבהם. עשו לעצמכם טובה ואל תמתינו לרגע בו יעלה אזכור שלילי מאוד לגביכם ברשת (מעבר לחוות דעת המתקבלות חדשות לבקרים בכרטיס העסק שלכם בגוגל וגם בהן צריך לטפל- לענות ללקוחות בתבונה).
בכוחו של אזכור שלילי במיוחד ברשת האינטרנט (פסק דין באינדקסים משפטיים, כתבה, מאמר באתר חדשותי, מקומון וכד'), לחרב לכם המון עסקאות פוטנציאליות, בין אם אתם משווקים ללקוחות קצה, בין אם לעסקים אחרים ובין אם מחפשים משקיעים לחברה שלכם.
כאשר אתם מכינים את התשתית בזמן ו"מקדימים תרופה למכה", אתם אמורים להיות מוכנים בצורה אופטימלית לרגע בו אזכור שלילי יצוף היכן שהוא וחברת ניהול המוניטין, צריכה "להילחם" מהרגע הראשון, כדי לדחוק את התוצאה השלילית בגוגל על מנת לדחוק אותה לעמודים האחוריים של תוצאות החיפוש בגוגל ודומיו.
ראשית כל, עליכם לפעול במהירות ובעקביות רבות.
מכיוון שבסבירות גבוהה, אין לכם את הידע ו/או הזמן לעסוק בניהול מוניטין בעצמכם, אנו מציעים שתפנו לחברת ניהול מוניטין, שתעשה עבורכם את התהליך המקצועי, הלעיתים ארוך וסיזיפי הזה. קורנגה עוסקת בניהול מוניטין באינטרנט בהצלחה רבה ומוכחת, כבר מספר שנים ויעידו על כך לקוחותיה- אנשי עסקים וחברות.
תוכן עניינים האם התוצאות המוצגות חיוביות או שליליות? מאיזו תקופה בחייך והאם הן מייצגות נאמנה
תוכן עניינים יש אמרה עתיקה שידועה לרבים מאיתנו, שאומרת ש"עדיף שם טוב משמן טוב", כמשל
תוכן עניינים בעשור האחרון או קצת יותר, אנו חולקים את חיינו ברשתות חברתיות, מעלים תמונות,
תוכן עניינים בעבר הלא רחוק ניהול מוניטין לבכירים היה מונח לפתחו של משרד היח"צ שטיפל
תוכן עניינים של המאמר ניהול מוניטין ברשת, או ניהול מוניטין בגוגל, נחשב לתחום די חדש
תוכן עניינים סביר מאוד להניח, כי אתם, כמו רבים אחרים בעת הנוכחית, מחפשים ביקורות /
תוכן עניינים "הסרת אזכורים שליליים" באינטרנט, הינה חלק מתהליך שלם הנקרא "ניהול מוניטין ברשת" ומדבר
תוכן עניינים למוניטין שלילי יש נטייה לחמוק מהרדאר שלנו, זה בסך הכל הגיוני כי יחפש
תוכן עניינים ניהול מוניטין באינטרנט (ORM בקיצור), נחשב כיום לאחד מהתחומים החמים ביותר בעולם הדיגיטל,