האם התוכן הוא באמת המלך ב-SEO ?
מקדמי אתרים, מפרסמים וכמובן כותבי תוכן המתמחים בנושאי קידום אתרים אורגני חוזרים כל העת על
דף הבית >> כתיבת תוכן לעסקים
בוודאי שמעתם לא פעם את המונח "תוכן הוא המלך". זה אמנם נכון, אך "תוכן" לא יכול להיות מלך מעצמו, ככה פתאום, מישהו צריך להכתיר אותו להיות מלך, מישהו צריך לכתוב אותו באופן כזה שישרת את המטרה ויעצים את העסק/ המוצר/ השירות, כך שיניע לפעולה את הלקוחות הפוטנציאליים הנתקלים בו וקוראים אותו. אותו אדם אשר ממליך את התוכן הוא – כותב התוכן.
תוכן שאינו נכתב על ידי כותב מקצועי ומיומן, כזה שמכיר את השפה על בוריה, את פלפוליה ואת רזי הקידום אורגני לא יוכתר אף פעם למלך ולכן, כאשר אתם נדרשים לכתיבת תוכן לעסקים, מומלץ מאד לאתר את הכותב הטוב ביותר שניתן, על מנת לייצר כתיבה שיווקית, איכותית, מקדמת ומניעה לפעולה!
על מנת שכתיבה תהיה "שיווקית" ו"מניעה לפעולה" ישנם חוקים וכללים בהם על הכותב לעמוד. לכל מאמר אשר נכתב יש מטרה ואותה מגדיר בדר"כ מקדם האתר של העסק ועל פיה על הכותב לנהוג, כמו למשל: ציון מילות מפתח, תוך שילובן באופן אקראי ולוגי בפסקאות השונות במאמר, או כתיבה שנועדה לציין את ייחודיות העסק ומדוע כדאי ללקוח הפוטנציאלי לרכוש מוצרים מהעסק, או כל דגש אחר לכתיבה מותאמת.
בעולם התוכן השיווקי ישנם כמה סוגים של כתיבה:
**הארה- טוב ככל שיהיה, מאמר שיווקי/ קד"מ/ אינפורמטיבי לא יסייע לעסק שלכם אם אינו ממוקם נכון ברחבי הרשת (on/off site).
כתיבת תוכן שיווקי לעסק, אינה יכולה להיות מנותקת מהמותג וחייבת להתכתב באותו הסגנון והאופי של העסק וכמובן, באותה הפנייה לקהל היעד (מבוגרים/ צעירים/ אימהות/ אנשי עסקים וכדומה).
לכל בעל עסק ישנה תחושת שייכות חזקה לעסק וברור שכך, אך בבואם לכתוב תוכן שיווקי לעסק, הרגשות והמעורבות האישית מתערבבים בין המילים והתוכן הנכתב מקבל אופי אישי/ פרטי שאינו מועיל ולעתים גם מזיק. לכן, חשוב להתמקד בפנים של העסק ולא בפנים של בעל העסק, כך הכתיבה תהיה חדה ומדויקת יותר שיווקית ותדמיתית.
יש לכם עסק / אתר / עמוד עסקי ברשתות חברתיות ואתם זקוקים לתוכן מקצועי, איכותי, שיעבוד עבורכם? המלצה שלנו – אם אתם לא מבינים בכתיבה שיווקית, שכרו את שירותיו של כותב תוכן מקצועי, כזה שיודע לקחת את המילים ולהלבישן על העסק בצורה מיטבית שתשרת את המטרה – הנעת הגולשים לפעולה (או כל מטרה מוגדרת מראש).
התוכן אינו רק המלך, הוא הלב והנשמה של האתר (העסק) שלכם, בוודאי בכל הקשור למנועי החיפוש ברשת. היה והתוכן באתר טוב ואיכותי – כך תהיה אליו תנועת גולשים איכותית ומדויקת לפי קהלי יעד שהוגדרו מראש.
זקוקים לכתיבת תוכן שיווקית לעסק שלכם?
צרו קשר כעת, נשמח לסייע.
מקדמי אתרים, מפרסמים וכמובן כותבי תוכן המתמחים בנושאי קידום אתרים אורגני חוזרים כל העת על
בעידן של היום קשה עד בלתי אפשרי לעסקים להגיד "ניצחתי את השיטה, וכעת המקום הראשון
תוכן עניינים כלל ברזל שכבר מזמן הפך לנחלת הכלל בכל הנוגע לקידום אתרים ובפרט
תוכן עניינים כתיבת תוכן לאתרים ובמיוחד כאשר הדבר נוגע לתחום הקידום אתרים אורגני, חייבת
בדיון הבלתי נגמר של 'איך נכון לעשות קידום אתרים בגוגל' כולם מדברים על התוכן, על
תוכן עניינים תוכן הוא המלך החדש על פי גוגל כשליטת העולם הווירטואלי וזו משנה