הקמת אתרים

בניית אתר לעסקים וחברות דורש ידע במספר תחומים הקשורים זה בזה, כאשר יחד הם מסייעים להצלחתו. לא משנה מה גודל העסק שלכם או מה מהותו, בין אם מדובר באתר תדמיתי שהוא "קל" יותר לבנייה וכלה באתר מסחר המכיל אלפי מוצרים ומצריך התייחסות ומורכבות אחרת לחלוטין.

האם אתם מבינים בשיווק,
התנהגות צרכנים?

ככל הנראה שהתשובה לא תהיה חיובית. רוב בעלי העסקים / חברות לא אמורים גם להבין בתחום. אלא לדייק ולהעביר את ההגדרות והצרכים של החברה מאתר.

בקורנגה אנו מבצעים מחקרים באופן שוטף, זיהוי מגמות שוק, וניתוח נתונים המאפשרים לנו לקלוע בול למטרה המבוקשת🎯

חלק מההצלחה נמדדת ביכולת לקלוע לקהל היעד, להניב תנועת לקוחות חדשים מדי חודש, ולגרום לאתר להפוך לנכס מניב. הרי הכל זה כסף…

שלבים עיקריים להקמת אתר

01

עיצוב אתר UI / UX

על מנת לגרום לגולשים להישאר באתר ולבצע פעולות, הוא חייב להניע לפעולה, לגרום לצרכן הפוטנציאלי להקליק לעמודי המוצרים, או השרות ולרכוש מוצרים, זה הכל פשוט לא?

אז כנראה שלא כי אחרת כל אתר אינטרנט היה מצליח ומשגשג. עיצוב אתר אינו חייב להיות מורכב אלא צריך לשרת את המטרה לשמו הוקם, ולקלוע לצרכים של קהל היעד אותו הוא מבקש לגייס כלקוח
נהוג לעשות שימוש בקו עיצובי "אחיד" כגון תבניות WordPress המספקות עיצוב מובנה בתבנית שכן מעצבים מוכשרים ומנוסים ביססו את העיצוב שלהם על הצורך לגרום לצרכן לבלות יותר זמן באתר. כל היתר פחות חשוב למען האמת, שכן הצרכן מגיע לאתר לא מתוך "ואקום" אלא מחיפוש שביצע בגוגל או מפרסום שאליו נחשף.

03

בניית אתר לעסק

השאלה הכי חשובה מבחינתכם היא ככל הנראה, כמה יעלה  לבנות אתר מודרני, מקצועי וניתן לקידום בגוגל.

בעדינות נאמר, שאם מציעים לכם אתר בכמה אלפי שקלים בודדים, תגידו תודה אבל לא תודה..
והסיבה לכך, שככל הנראה לא תבוצע עבודת קוד הנדרשת כתנאי בסיסי לאתר המותאם לגוגל (זוכרים מהחפירה בסעיף הקודם?).

אתר תדמית סביר יעלה בטווח של 10,000 ₪, אלא אם כן מדובר בדרישות מיוחדות של הלקוח לגבי עיצוב מתקדם וייחודי, או הוספת מערכות כלשהן לפי אפיון ייעודי.

אתרי מסחר זו כבר "אופרה אחרת לגמרי" שכן נדרשים לשעות תכנות רבות יותר. הקפדה על עמודי מוצר וחווית גלישה, ונגישות מהירה לכל פריט. ישנם פרמטרים רבים ומגוונים לאתרי מסחר אך גם כאן ניתן לומר כי בניית אתר מסחר (E-commerce) לכמות של עד כמה מאות מוצרים יעלה בטווח של 20,000 ש"ח לערך.

חשוב לדעת כי, אתר שלא הותאם בקוד לא יצליח להתקדם בגוגל באופן אורגני ולכן תאלצו "לקנות" תנועת גולשים לאתר באופן קבוע- בין אם מדובר בקמפיינים בגוגל, פייסבוק או כל ערוץ שיווק מקוון אחר. זוהי הוצאה כבדה מאד שייתכן ולא תהיה כדאית עבורכם. מסיבה זו, שווה להשקיע קצת יותר בבניית אתר איכותי,
עוד בתחילת הדרך! ולהמנע מבעיות בהמשך.

02

אתר מותאם לזינוק במנועי חיפוש

ישנן טכנולוגיות רבות ושפות קוד מגוונות לבניית אתרים אך השאלה מה מתאים ונכון לעסק שלכם.
על מנת לא לסבך אתכם בשפות קוד שונות נגיד את זה כך: רוב העסקים בעולם מוגדרים SMB משמע, עסקים קטנים – בינוניים בגודלם ולכן מומלץ באופן רוחבי (כמעט) לבנות אתר בקוד פתוח WordPress המאפשר למעשה לכל עסק מהקטן ועד לגדול לבנות אתר בעלויות סבירות מאד, במהירות רבה ולתפעל אותו באופן עצמאי ובכך לחסוך כסף רב, מדובר על אלפי עד עשרות / מאות אלפי שקלים בשנה.

מערכת תפעול אתר ידידותית וקלה לשימוש, יציבות טכנולוגית גבוהה מבטיח אפס תקלות (שוב…כמעט) ויכולת לשווק במהירות ויעילות, ממש בתוך שבועות בודדים מהרגע שהחלטת להקים אתר ועד הרגע שהוא עלה לאוויר. כל זאת מבלי לגרוע מאיכות הקוד ועמידה בדרישות גוגל לקידום אורגני.
לא מדובר בתהליך של הורדת תבנית חינמית או שימוש ב-WIX כפי שאולי אתם מדמיינים לעצמכם, להפך, נדרשת עבודת קוד ראשונית מקצועית מאד על מנת להבטיח תקינות האתר והתאמתו לגוגל, "גיור" השפה מאנגלית לעברית, ופעולות נוספות הקריטיות למיקום האתר בתוצאות החיפוש בסופו של דבר.

על כן, לפני שאתם רצים להוריד תבנית חינמית או לפתוח אתר ב-WIX זכרו כי אתרים מסוג זה לא יקודמו בגוגל כראוי וסביר להניח כי לא יממשו את הפוטנציאל של העסק ולא משנה מה תחום התמחותו.
חשוב לתת לחברת בניית אתרים, עם אנשי מקצוע בקיאים ובעלי ניסיון עשיר לבנות עבורכם אתר מקצועי, מרהיב עין ומניע לפעולה. אשר יעמוד בדרישות מנועי החיפוש כדוגמת גוגל ויהפוך בעתיד הקרוב למנוף צמיחה משמעותי מאד, אם לא המרכזי ביניהם.

04

בניתם אתר מושלם!
איך מקדמים אותו?

זו כבר שאלה שקל לענות עליה, מתקשרים לחברת קורנגה: 073-255735000 
ומבקשים לשוחח עם איש מקצוע שיסביר לכם כיצד התהליך מתנהל, מה הם היעדים
אליהם נוכל להגיע בשנה הראשונה ומה הצפי של האתר לייצר הכנסה בפרק זמן זה.

אנו מבטיחים לכם חוויה חיובית שתניב לכם הרבה מאד כסף ביחס לעלות הקמת האתר (ROI)

יעידו על כך עשרות מלקוחותינו המבלים זמן איכות עם המשפחה, בזמן שהאתר שלהם מזרים עבורם את המכירות מדי יום ודואג לשגשוש והצלחה.
זה לא מדע בדיוני, זו המציאות של רבים מלקוחותינו!

רוצים שנבנה לכם אתר מנצח?!

מידע נוסף על הקמת אתרים

לא נדיר לראות באינטרנט עשרות אם לא מאות אתרים מבולגנים, לא נגישים ולא נוחים, שמעוצבים בסגנון מיושן ולעתים רבות קורסים או לא עולים מלכתחילה במכשירים סלולריים או על דפדפנים ישנים.
אתרים אלו לרוב מייצגים עסקים או חברות שאין להן נגיעה לתחום האינטרנט. לעיתים מעוצבים על ידי מישהו מתוך החברה, או פרילנס, שיוצר אותם בעזרת מערכות אוטומטיות להקמת אתרים.
חשוב להבין כי הקמת אתר יכולה להיות פשוטה, אבל כמו תמיד על מוצר זול משלמים ביוקר!

אתר הוא הפנים של החברה ואתר לא ייצוגי גורם לחברה להיראות לא אמינה, ולגרום לנטישת הלקוח במיידי.

לעין לא מקצועית, ייתכן שהרבה אתרים נראים דומים. אבל למעשה, ישנם סוגים רבים ושונים של אתרים, וההבדלים ביניהם קריטים במשוואת ההצלחה.
למשל, חברות ועסקים בינוניים יקימו אתר שייצג אותם וייתן מידע על השירותים שהם מציעים. הקמת אתר אינטרנט כזה היא פשוטה יחסית.
שכן מדובר באתר תדמית, ועיקרו תוכן. לעומת זאת, חשוב גם האופן שבו התוכן מועבר לגולש.
אנו בקורנגה מבינים שחלק גדול וחשוב מבניית האתר, הוא עיצוב נכון, נוח ואינטואיטיבי, שיקבל את פני הגולש ויעודד אותו להישאר במשך כמה שיותר זמן ולהחשף לפעילות החברה. יחד אתכם, נשלב בין עיצוב מנצח לתוכן איכותי מדויק וקולע.

שקיפות ושיתוף בתהליך הקמת אתר

במהלך 22 שנות דיגיטל, פיתחנו שיטות עבודה מתקדמות ושילוב הלקוח כחלק בלתי נפרד מתהליך הקמת הפרויקט. חרטנו על דגלנו את שיתוף הלקוח בכל אבן דרך.
במהלך 2 עשורים, בנינו מעל 2,000 אתרי מסחר ותדמית עבור מאות לקוחות מתחומי עיסוק שונים ומגוונים – לעסקים קטנים וגדולים גם יחד.
אנו מבינים כיצד לתכנן, לתכנת ולעצב אתר שיספק חווית גלישה מושלמת, שישדר את המסרים שאתם מעוניינים להעביר ולמשוך את תשומת לב לקוחותיכם.
מבין כל האתרים שנמצאים ברשת, אתם רוצים ששלכם ימשוך את תשומת הלב המרבית ואנחנו יודעים איך לעשות את זה!

שאלות נפוצות - בניית אתרים

שני האתרים שונים בתשתית ובמהות האחד מהשני. אתר תדמית לרוב יכיל, תוכן מידע, תמונות,יצירת קשר. בעוד שאתר חנות יכיל מערכות להצגת מוצרים, רכישה אונליין, מבצעים, קופונים, הנחות, משלוח, מועדון לקוחות, ומערכות נוספות לצורכי שיווק.

הטכנולוגיה האהודה והמומלצת ביותר הנה WP(וורד פרס)המאפשרת גמישות מירבית בתפעול האתר באופן עצמאי וידידותי.  להקים חנות אונליין Woocommerce, לעדכן ולשדרג את האתר ללא צורך בהקמת חדש(מתי שהוא בעתיד הרחוק כן..)התממשקות קלה למערכות חיצוניות וכן הלאה.

אתר תדמית לרוב מאוחסן בשרת שיתופי, לכן עלויות האחסון השנתיות זניחות לחלוטין, מומלץ לעדכן תוספים לפחות פעמיים בשנה, מדובר במספר שעות עבודה בודדות ברוב המקרים. אתר מכירות לרוב יצריך שרת ייעודי, עלויות של אלפי שקלים בשנה, עדכון תוספים שלוש פעמים בשנה, וייתכן גם רישיונות תוכנה בהתאם לטכנולוגיה וצרכים.

אין הגבלה לכמות מוצרים, לרוב ניתן לעלות אותם באמצעות תוכנת העתקה, המצריכה בדיקה ידנית לאחר מכן. בדרך כלל מעלים אתר עם עשרות/מאות מוצרים ולאחר תקופת הרצה קצרה מעלים מוצרים נוספים. בכל מקרה, מדובר במלאי המתעדכן תדירות.

אנו מעריצים גדולים של קוד פתוח, קרי, אתר גמיש ונוח לתפעול, כמעט ללא צורך בהתערבות תכנותית, יציב טכנולוגי, ונטול מחוייבות כספית לרישיונות יקרים. קוד סגור מייקר את עלות הקמת האתר פי שתיים, מצריך תחזוקה תכנותית חודשית/רבעונית,עלויות אחסון יקרות, רישוי תוכנה. לכן אנו ממליצים רק על קוד פתוח המאפשר לעסק לצמוח כלכלית, וללא עלויות נלוות.

מאמרים