מי צריך מומחה קידום ממומן (PPC)?
מומחה קידום ממומן בגוגל: המפתח לצמיחה בעולם הדיגיטלי בעולם הדיגיטלי התחרותי של היום, עסקים רבים
דף הבית >> קידום ממומן
פרסום בגוגל מתנהל כמעין מכרז שבו מפרסמים שונים מתחרים על שטח מוגבל (4 תוצאות למעלה תוצאות החיפוש ו-2 למטה, נכון לרגע כתיבת השורות האלה).
אולם, להבדיל ממכרז כפי שאולי אתם מכירים אותו מתחומים אחרים (למשל, על רכבים מכונס נכנסים, מכירות פומביות של אומנות ועוד) למנועי החיפוש כדוגמת גוגל, ישנם שיקולים נוספים להצגת סדר המודעות, אשר נובעים מהרצון של גוגל ודומיו לתת חווית משתמש טובה למשתמשיו, למשל: הרלוונטיות של המודעה לשאילתת החיפוש, איכות העמוד או האתר שמקושרים למודעה בקמפיין וכו'.
מודעות הקידום אתרים ממומן (ppc), יופיעו תמיד בפסגת התוצאות של מנועי החיפוש כדוגמת גוגל מהסיבה הברורה ביותר : לחברות כמו גוגל יש אינטרס למקסם את רווחיהם על ידי הדגשת שטחי הפרסומות וכן טשטוש הבדל הנראות בינן לבין התוצאות האורגניות.
כל לחיצה על תוצאה ממומנת שעלתה משאילתת חיפוש במנוע של גוגל ודומיו, מכניסה כסף רב מאוד לענקיות על חשבונו של המפרסם- בעל העסק. עלות של קליק בודד יכולה לנוע משקלים בודדים ועד לעשרות או מאות שקלים עבור נישות תחרותיות מאוד.
מחלקת הקידום ממומן (PPC) שלנו מתמחה בהבאת הלקוחות הנכונים והמתאימים ביותר עבור כל חברה, ארגון, מוסד וגוף המעוניין בתחום קידום אתרים במנועי החיפוש.
בשיתוף פעולה מלא אתכם, תוך הבנת ה"אני מאמין" של ארגונכם, המאפיינים הייחודיים לו וקליעה מדויקת לקהל היעד – אנו מביאים עוד ועוד לקוחות חדשים כבר קרוב לעשרים שנה.
עבודת ההכנה, הכוללת חשיבה מעמיקה לגבי קהל היעד, לגבי המילים הרלוונטיות ומאפייני החיפוש, נעשית בשיתוף פעולה מלא אתכם, ובהבנה מרבית של אופייכם ואופי החברה שלכם. אנו מאמינים כי רק על ידי שיתוף פעולה מלא אתכם, תוך לקיחת כלל המשתנים במשוואה בחשבון, תושגנה התוצאות הטובות ביותר ואחוזי ההצלחה יהיו מקסימליים. ואכן, התוצאות כבר מדברות בעד עצמן במשך שנים – בכל יום מחדש.
עולם השיווק באינטרנט הוא מלא תמורות, חידושים, יוזמות ופיתוחים. אנו לא נרתעים מתחום חדש המתפתח בשוק, אלא להיפך – אנו לומדים אותו לעומק, מבינים את מקורותיו והשלכותיו, ובוחנים כיצד ניתן למקסם את הצמיחה שלנו בעזרת אותם כלים. אחרי הכל, מדובר בשחקן חיזוק חדש, והטעות הגדולה ביותר שניתן לעשות היא לראות בו יריב שלא כדאי לשתף איתו פעולה.
בצורה זו של פרסום ברשת, יש לעסקים הקטנים הזדמנות להתפרסם כמו הגדולים בתקציב שמתאים להם. שתי אפשרויות הקידום (הממומן והאורגני) הן טובות עבור קידום העסק שלכם על שירותיו ומוצריו בתוצאות החיפוש (SERP) של גוגל ודומיו ויש אתרים רבים שבוחרים לפרסם בשתי השיטות- הן בשטחי הפרסום הממומנים והן באלו האורגניים.
בכל פעם שפרויקט חדש מצטרף לשורת ההצלחות שלנו, קשה להחליט מי מרוצה יותר – הלקוח או אנחנו.
אנו רואים שליחות ברמה האישית בכל אחת ואחת מהמשימות, ואכן, הן לא תגענה לסיומן עד שאחרון הפרטים בהן יטופל. אנו מזמינים אתכם להצטרף למאות לקוחותינו המרוצים, ולראות סופסוף תוצאות משמעותית עבור הארגון שלכם.
להשגת תוצאות אמיתיות במנועי החיפוש, צרו איתנו קשר ונשמח להביא את הארגון שלכם עשרה צעדים קדימה!
למאמרים נוספים ותשובות לשאלות נוספות שלכם אודות קידום אתרים ממומן ושיווק דיגיטלי בכלל, היכנסו כאן.
העיקרון הבסיסי (והראשון בחשיבותו), המכתיב את המחיר לקליק ב- Pay per click) PPC) של גוגל , הוא התחרות הקיימת עבור כל ביטוי (כלומר, מה היא כמות המפרסמים שרוצים להופיע בתוצאות החיפוש על ביטוי מסוים ).
בנוסף, ישנם משתנים אחרים בהקמת קמפיין ממומן בגוגל ודומיו, המשפיעים על המחיר שתצטרכו לשלם על כל קליק שגולש מבצע על המודעה בעמוד התוצאות (SERP): רלוונטיות המודעה על כלל מרכיביה (כותרת+ תיאור+ פסקת תוכן עצמו) לביטוי עליו אנו מעוניינים להופיע, דירוג אורגני נוכחי של עמוד הנחיתה על הביטוי, ציון איכות למודעה, ציון איכות לקבוצת המודעות ומשתנים אחרים , המשפיעים על התשלום בפועל עבור כל לחיצה על כניסה לאתר דרך המודעה בכל ביטוי שהוא.
ברחבי רשת האינטרנט קיימים מגוון כלים (חינמיים ובתשלום) ייעודיים עבור קבלת נתונים חיוניים כמו ממוצע חודשי של חיפושים חודשיים של משתמשי המנועים השונים, על מילות / ביטויי מפתח ספציפיים. כלים חיצוניים טובים כדוגמת, Neil Patel Ubersuggest או Keyword tool IO מאפשרים לנו לקבל תמונה אודות סטטוס כמויות החיפוש של ערכים אותם אנו מעוניינים לקדם במסגרת קידום ממומן או אורגני בפלטפורמות שיווקיות שונות כמו: המנוע של גוגל, אינסטגרם, טוויטר, בינג, אמזון ועוד, אך עבור המנועים של קבוצת גוגל אין שני לכלי המקורי של גוגל, Keywordplanner שעבורם הוא המדויק ביותר (מן הסתם).
הכלי של גוגל מאפשר לבצע תהליך הנקרא בעגה המקצועית : "מחקר מילות מפתח", כדי לדעת כמה גולשים חיפשו את המילה או הביטוי בגוגל באופן מדויק ובכך מאפשר לנו להתמקד בביטויים הרצויים עבורנו טרם הקמת המודעות.
המשמעות של PPC היא Pay Per Click – תשלום עבור כל קליק. זהו המנגנון בו עובד הקידום הממומן בענק החיפוש Google – כל לחיצה של גולש על מודעה, עולה למפרסם כסף שמועבר לגוגל.
מומחה קידום ממומן בגוגל: המפתח לצמיחה בעולם הדיגיטלי בעולם הדיגיטלי התחרותי של היום, עסקים רבים
אולי לא נעים לחשוב על כך, והרבה מאיתנו חווים "משבר יצירתיות" בדיוק במקרים כאלה, אך
מה עדיף קידום אורגני או קידום ממומן – שאלה העולה באופן קבוע כמעט בכל פגישה