אורי סלמן

מקדם אתרים SEO

חי ונושם דיגיטל כבר למעלה מחמש שנים, עם התמחות בקידום אורגני (SEO) במגוון זירות בארץ ובחו"ל. עוסק בתוכן, מחקר מילות מפתח, בנייה אסטרטגית של אתרים, ושילוב בין טכנולוגיה, אלגוריתמים ומטרות עסקיות. העבודה מתבצעת על פני פלטפורמות כמו WordPress, Wix ו-Shopify, תוך שימוש שוטף בכלים של Google ובמערכות מבוססות AI, לטובת תהליכים מדויקים, יעילים ומבוססי נתונים. כל פרויקט מתחיל מהבנה עמוקה של התחום, ממשיך בניתוח מתחרים ומסתיים בתוצאות שמבוססות על תנועה אורגנית איכותית וצמיחה יציבה לאורך זמן.

איך להנגיש אתר לבעלי מוגבלויות ב-2025: המדריך המלא

תוכן עניינים ב...

ג'מיני החדש של גוגל: המהפכה במנועי החיפוש והתאמת הקידום האורגני

תוכן עניינים ח...

אמזון Q – כלי AI לארגונים

אמזון (Amazon), ענקית החנויות אונליין ושירותי הענן AWS הכריזה על כלי חדש בשם Ama...
קידום אתר בבינג - קורנגה שיווק דיגיטלי משנת 2002

קידום אתרים בבינג (Bing)

תוכן עניינים ב...

Auto GPT האמא והאבא של הצ'אטים החכמים 💪🏻

תוכן עניינים ט...

מדריך בניית קישורים לקידום אתרים - 2025

תוכן עניינים מ...

קידום אורגני בגוגל לאדריכלים

תוכן עניינים ...

האם תם זמנו של קידום אתרים בגוגל? המצב העדכני ב-2025

תוכן עניינים ב...

עדכוני ליבה בגוגל: מהפכה מתמשכת באלגוריתם החיפוש

תוכן עניינים ב...

קידום ממומן או אורגני?

תוכן עניינים ה...